Post by ginmicfperlote on Feb 11, 2022 14:45:10 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ GUNSHIP BATTLE: Helicopter 3D ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ GUNSHIP BATTLE: Helicopter 3D IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ aktivere cheats ▞▞▞
▞▞▞ GUNSHIP BATTLE: Helicopter 3D 2022 version ▞▞▞
Fedt spil
Dette spil er løn for at vinde, og annoncerne er meget irriterende
Dette spil er kun let for hackere, der har ubegrænset guld i stedet for normale spillere, der tjener guld med deres potentiale og ikke kan klare mere end episode 11, fordi det bliver for svært at klare episoder med mindre fly, og vi kan ikke købe bedre Gunships, fordi vi ikke har nok guld, så vi var virkelig frustrerede over dette spil, og til sidst afinstallerede jeg det😡😡😡😡😡
jeg kan godt lide spillet, men der er mange fejl, jeg opgraderer mit våbenskib og mine penge tabte, og våbenskibet opgraderer jeg stadig dets niveau, og mustangen ændrer venligt sin bombe, skader den for dyr, jeg har spillet i to dage for at købe det fly..men efter det er ikke det værd, mustangen er for svag. Jeg vil vædde på, at chinooks-bomber er bedre end tier 7 mustang, og jeg føler mig så nede....
Har været en spiller af dette i lang tid, grafikken og gameplayet er fremragende. Kæmpe udvalg af våbenskibe, som alle kan opgraderes med lidt arbejde. du behøver ikke bruge rigtige penge, selvom valget er der.
Det er godt spil, men jeg har problemer med sikkerhedskopiering af genoprettelsesdata. Når jeg gendanner min mobil, vil det spil, som min tidligere rekord har, ikke blive vist fra min konto. Gow for at gendanne tidligere data.
I denne seneste version er fly ikke i stand til at fuldføre missionen, fordi missioner er svære og fly ikke er så kraftfulde i episode 20 og derover, og de fly, der kan udføre missioner, er låst. Lås venligst flyet op i henhold til missionerne og lancere kraftfulde fly. Jeg er en god spiller, og med disse mindre kraftfulde fly kan ingen fuldføre disse hårde missioner. Jeg har et problem i mission nr.-6 i episode 23, i denne mission har jeg gennemført, men til sidst mislykkedes showmissionen
Jeg kan ikke lide dette spil, fordi du vinder penge, men kan ikke gøre noget ved dem. Du kan ikke ændre det til guld for at købe andre kraftfulde maskiner til hårde niveauer. Jeg hader det faktum, at for at opgradere har jeg brug for rigtige penge, når jeg har penge, jeg har vundet. Dårlig udvikling. Værste spil nogensinde. Hvis du ser dette, så tro mig og lad være med at downloade det.
Jeg har spillet dette spil, siden jeg var 13. (Jeg er 18 nu), og jeg elsker det. Jeg har gode minder om det, og det er ikke som de fleste mobilspil. Du kan spille igennem det uden at betale en skilling. En sand perle, hvis du elsker spil som krigstorden. Dette spil vil altid have en særlig plads i mit hjerte.
dette spil har den værste kontrol nogensinde, hvorfor har den 4. mulighed fremad-knappen i venstre side?! spillet er uspilleligt bare ud fra det, jeg vil have en rulleblok, fjern frem-knappen og gør det, så retningen du ser på (stryger skærmen) får dig til at gå i den retning
Det er et meget forbløffende spil med fly-kamp. men der er en fejl, at i spillet fly, helikoptere er meget meget dyre pris i spillet. Så venligst mindre prisen på haliss, fly og deres attachments.
Nostalgien er ægte... Jeg kan huske, at jeg spillede dette spil, da jeg var yngre, og jeg var helt vild med det. Jeg er glad for at se, at spillet ikke ændrede sig meget, og at du ikke satte mange annoncer i spillet. Jeg vil absolut anbefale dette spil, men spillene bliver meget spændende på avancerede niveauer, og det er det, jeg er her for🔥🔥🔥
efter år med at spille dette spil, hvem der beBacontede, at spillet havde brug for en opdatering, er mine 2 primære jetfly på en eller anden måde blevet slettet (over 3000 guld), og nu er jeg på et højt niveau med en begynderhelikopter og 400 guld og kan ikke klare noget niveau, hvis udvikleren ikke kan rette dette fortæller mig bare, hvordan jeg starter spillet forfra og sletter de gemte data
Det eneste problem med spillet er guld. Gør dem nemme at finde, for eksempel når man logger ind dagligt. Lad også nogen gemme spillets fremskridt på hans eller hendes e-mail-adresse eller facebook-konto, som det er i andre populære spil som candy crash .
Blocky Moto Racing - motorcycle rider Versenyzés kue
Hvor er mit sidste fremskridt? Alle mine fly og alle diamanter og guld er væk. Jeg har ikke noget, jeg har tjent ved at spille. Jeg forlod spillet i et par måneder, og nu er mine fremskridt vendt. Giv mig alle mine fremskridt tilbage, våbenskibe, diamanter og guld.
Jeg har spillet dette spil i 2 år, og alt, hvad jeg ønskede, var den hvide eller sorte mammut fra de 50 diamanter, og hver eneste gang jeg fik corsair brugte jeg 120 diamanter, lader spillet mig ikke få et andet våbenskib, kan jeg få noget fra ejer eller noget, fordi jeg arbejdede så hårdt for det, og det giver mig ubrugelige fly, der er for svage til missioner, selv at opgradere dem hjælper ikke
Spillet er godt, men kan du forklare, hvorfor du skal have adgang til kontakter, filer, billeder og medier???
Dette spil er godt, og der er forskellige fly i spillet, det eneste, hvorfor jeg gav det to stjerner, fordi vi først skal købe episode med penge, er det OK, men derefter skal vi købe episode med guld, og der er ingen måde at tjene guld
Kan ikke genvinde dine sikkerhedskopierede data, efter du har opgraderet spillet. Det er så ærgerligt, at man skal miste sit hårde arbejde og tid op i spillet.
Dette er verdens bedste mobilspil. suveræn grafik, kontrol, sejt jagerfly og helikopter. hold det op spil ejer og venligst opgraderet flere mission og fly og også sætte tanks og hær mission. godt nytår 2019. elsker dig for dette spil.
JOYCITY svarer venligt, jeg købte Behemoth-pakken den 24/10/18 for 14,54 US$. Jeg har lige skiftet den telefon, jeg brugte, og alle data blev sikkerhedskopieret, men jeg kan ikke gendanne mit fly og alle data.
<=>
Jeg kan ikke engang spille det længere, på grund af de fejl, jeg oplever hver gang, når jeg prøver at spille det (den opdaterede version stinker). De skal løse dette problem.
GUNSHIP BATTLE: Helicopter 3D Laga caaj
Installerede spillet og glædede mig til at spille det, da det er en af de få, jeg fandt, der ikke krævede interaktion med flere spillere. Klik på appen, og den første ting, den ønsker, er handling til dine billeder, multimedier og filer. Det behøver de ikke. Det er ikke deres sag. Jeg ville flyve en helikopter, ikke lade udviklerne have adgang til al min info. Det vil heller ikke lade dig spille, medmindre du giver dem adgang. Slettet med det samme.
Pls hjælp, jeg tror ikke, om dette er en fejl eller ej, fordi efter jeg er færdig med episode 1, vil du få en belønning, ikke? Som ny helikopter og guld, men jeg modtog ikke noget af det efter endt afsnit 1, efter jeg var færdigt med afsnit 2 og 3, sker det igen, jeg modtog ikke en belønning igen.
Det har fed grafik, og jeg kunne ikke lide, at du skulle købe Behermoth med dollars. Hvis du vil have folk til at spille dit spil, har du også lavet spillet til at købe med alle valutaer
Jeg syndes det er sjovt fordi at der er meget action og sjove baner og mange forskellige helikoptere og jetfly.
Spillet er alt godt, men at tjene guld ect kunne være lidt nemmere. Og vigtigst af alt, hvorfor har et spil brug for kontakttilladelser? Spillet stopper, hvis du nægter denne anmodning om tilladelse. Det er ikke godt.
Det er bare godt!
Fantastisk spil nogensinde. Øg venligst mængden af guld i en speciel mission. I hvert fald til 20-50. For en enkelt mission. Relsese flere opdateringer. Hvis du tilføjer nyt skib (Pushpaka vimana - En indisk mytologisk flyvemaskine). Det vil bw meget fantastisk ting. Det bliver meget nyt. Ingen har måske brugt dette skib i nogen spil. Det vil være meget rart, hvis du tilføjer denne.
Et spændende spil det var før...Jeg har spillet det før, der var ikke noget problem, og for nylig, da jeg har downloadet og spillet, første og anden gang, jeg gik ind og spillede igen, var det glat...efter 3 dages mellemrum Jeg gik ind igen, og her kommer problemet...det kunne ikke åbnes, det tog mig automatisk til min startskærm, jeg prøvede 3. eller 4. gang og stadig kunne jeg ikke. Så jeg var nødt til at afinstallere og genindlæse det igen ... lad os se, hvordan det går nu
Dette er mit yndlingsspil. Den er opdateret og fuld af action. Jeg har dog en anmodning til udvikleren. Mine guld forsvinder normalt og går tilbage til 50. Jeg har mistet omkring 1.000 guld indtil videre, vær venlig at genskabe mine guld. Jeg ved ikke, hvorfor det gør sådan, at efter at have købt guld eller clearing og episode for at få guld, vil det springe tilbage til 50. Løs problemet og gendan guldet...tak!
I fortiden. Du kan nemt tjene penge og guld ved at spille Special Mission, så længe du har tålmodighed med at spille offline. Jeg kan købe gevær med kontanter og guld offline. Jeg kan købe forbrugsvarer offline. Men nu kan jeg kun tjene penge offline på en speciel mission, ikke guld. Jeg kan ikke købe gevær eller forbrugsvarer, medmindre det er online. Jeg spillede dette spil i næsten et år og nød det. Men nu kan jeg ikke nyde dette spil efter at have spillet i 30 minutter.
Kan du venligst lave en offline version? Nogle af os har ikke ubegrænsede dataplaner n at spille dette spil kræver internetforbindelse, hvilket er en hovedpine engang jeg nød at spille det tilbage i 2015, det var ikke, som det er nu, nu har hver lille ting brug for en internetforbindelse..