Post by ginmicfperlote on Feb 11, 2022 14:26:28 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Wrestling Revolution ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Wrestling Revolution IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkodgenerator mynt ▞▞▞
▞▞▞ Wrestling Revolution 2022 version ▞▞▞
Det är ett underbart spel, jag uppskattar skaparna att de kommer att fortsätta det goda arbetet, anledningen till att inga 5 stjärnor är att du behöver en proffslicens för alla alternativen
Jag gillar alla människor i spelet MEN HUR SPELAR JAG DET ÄR SÅ IRRÖRANDE JAG MÅSTE FÖRSÖKA SPELA I 20 MINUTTER
Jag vill föreslå dig att göra grafiken bättre till 4d, detta kan göra att ditt spel blev mycket bättre än tidigare.
Dålig grafik och för lätt att slåss mot någon
jag brukade älska det här spelet på grund av utställning och carrer men jag tog bort spelet för länge sedan eftersom rymden och jag visste att jag missade det här spelet så jag installerade det tillbaka men den här gången fungerar utställningen inte jag gråter över det här eftersom det inte fungerade, vänligen fixa utställning det skulle betyda mycket för mig
Wrestling Revolution اسپورٹس xcgs
Grymt
Jag gillar det här spelet eftersom det här spelet är imponerande och roligt och sött. Jag ska installera det här spelet men jag kan inte installera det eftersom inget internet så jag vet inte om det här spelet kommer att fixas kan det här spelet fixas kan jag göra det kom tillbaka till Google play och se om det här spelet kommer att fixas. Jag kommer att installera det här spelet när det är fixat så den här telefonen måste betalas för att installera det här spelet tack.
Resten av 2d-spelen har andra platser du kan besöka: superstad, ditt testamente, havererade och så vidare. Varför är det så att wrestling revolution 2d bara handlar om att slåss, jag kommer att ha mycket pengar men inget att använda dem för, ingen bil, hus eller ett relationsbaserat system. I inställningarna kan karaktärer störa mina matchningar genom att jag inte kan.
Wrestling Revolution 3D takes you either side of the curtain in one epic shared universe - where you can either take shots in the ring as a wrestler or call
Det här spelet är fantastiskt och riktigt roligt. Ett av de bästa mobilbrottningsspelen jag någonsin har spelat. Anledningen till att jag inte ger denna 5-stjärna är dock för att de verkligen behöver återställa utställningsläget. Mdickie, jag hoppas att du är läser detta. FÅ TILLBAKA UTSTÄLLNINGEN!!!!!!
Coolt spel jag gillar hur du får designa dina egna karaktärer. Önskar bara att de var mindre fula
Jag fullkomligt älskar det här spelet ❤️ det är mycket bättre än wrestling revolution 3. I det här får du behålla dina brottares poäng av förmågor och din kille stannar inte nere så länge och går inte ner till sitt eget drag
Det här spelet är perfekt för mig, det är väldigt trevligt att ladda ner det och se hur det fungerar och betygsätta det.
Bra spel egentligen, jag gillar bara inte hur de i vissa lag kan ge dig en skräpoutfit än att den inte låter dig byta om och du kan sitta fast med en skräpoutfit för alltid och nyligen lämnade jag en av mina lagkamrater och gick med en ny person men de misslyckas och fick mig att stanna hos dem så jag gick igen försökte få tillbaka min nya men det gick bara som ni kan se jag är redan med min karaktär och jag vann mot någon och de lämnade arenan och slumpmässigt de vann
Join the revolution of Aerial Combat! ... Jag gillar wrestling men Smackdown vs Raw-spelen har inte känts fräscha sedan det lanserades till Playstation 2 år
Ai vänder de flesta av dina rörelser och din karaktär bara faller ner utan anledning också. Ok du måste fixa inlämning seriöst de knappt tappar oavsett hur länge du har dem i den. DU kan inte komma ur inlämningar. DET FINNS INGA VÄNDNINGAR.
Bra Men refree kämpar mot huvudpersonen
Ok hade varit kul om man kunde spela online
Det enda jag kan se filmen och jag tror inte att du vill göra det på ett tag och jag måste gå till gymmet idag är mina favoritsaker med att jag ska ha en god natt min kärlek och saknar dig också 👶 och jag har ingen aning om vad jag höll på med mitt bland afroamerikanerna gör du ikväll då kan jag se det då och då jag är exalterad för dig och din 👪 kommer att vara i mitt huvud dödar mig 👉 nu men jag 😍 du så mycket och jag är inte säker på om det inte har några frågor du c
Kul, men snälla uppdatera detta till en multiplayer och skapa ditt 1v1-spel!!
Spelannonserna fryser och jag måste återställa appen innan den fungerar igen, jag behöver någon form av kompensation
Det är bra men det behöver mer förbättring som att du kan gå utanför brottningsstadion
Det är verkligen ett fantastiskt spel. Du kan ha vänner, du kan få inspelet utanför ringen och allt du gör påverkar något. Det enda jag önskar fanns här är en onlinefunktion! Om du ska lägga till det kan du också göra online genom att matcha koder. Jag vill verkligen visa min bror hur bra jag är.
Jag undrar hur får man joshn Cina/ how i get kosan cina
Detta är det sämsta spelet i världen fruktansvärd grafik och du kan inte stå upp lätt och jag blir irriterad kan du förbättra den här röran när jag försökte slå någon, det fungerade inte så jag Baconade
Jag kan inte styra spelaren du kan inte se kontrollerna och det är väldigt tråkigt
Det är dumt om det fanns ett nollstjärnigt alternativ skulle jag göra att du inte ens kan spela utställningsmatcherna. Och efter att en person har tryckt eller eller du stiftat dem och det är 3 räkningar vinner du inte ens halva tiden.
Du gör de bästa spelen och jag gråter varje gång jag spelar. Även om 3D-spelen är roliga, tror jag att ingenting kommer i närheten av att slå 2D-spelen. Vänligen gör fler 2D-spel jag älskar dig.
Detta spel är det bästa brottningsspelet. Men det finns ett problem när man kämpar. Mitt ljud när jag slåss är en kvinnlig röst när jag väljer manlig
överlag bra spel men finns det ett sätt i redigerarläget att byta bälten till olika brottare i de olika kampanjerna?? om det finns har jag svårt att hitta det.
Det här spelet är bra, men det finns ett problem jag stöter på, till exempel om du blev fastnålad, det är att höja din hand för att visa att du inte riktigt har det kommer det inte att höja, snälla hjälp och fixa det igen
Bra! grafiken är ungefär genomsnittlig lite torr på innehållet dock. Speciellt om du inte har en yrkeslicens. Spelet är lite otympligt, bidragen är tråkiga eftersom H*ll rörelserna är begränsade. Men som helhet. Det är ett ganska solidt spel.. Anndddddd med det! Betyget är... ((7/10))
Varje gång jag lämnar ljudet fortsätter ljudet som det är just nu men det är ganska roligt och jag gillar det
Jag hatar absolut det här spelet, jag kan inte ens vinna den första matchen för även om jag slår den andra killen så är han FINE jag kämpar med honom han är FINE så när är han inte bra och det lär mig inte heller hur man spelar
Line Color 3D Casual kdme
Leon däck
Jag kan inte tro detta. Jag laddade ner bokningsrevolutionen och köpte pro-licensen och nu händer det. Jag försökte återställa mitt köp men det låter mig inte.
Jag vet att det här spelet ibland hamnar dig ur spelet och ibland när du bråkar och blir mycket skadad är du fortfarande skadad i nästa match. men allt annat är bra
Den är bra
Jag gillar det här spelet men det blir tråkigt när du får grepp om det umm det andra gör de inte men karaktärernas riktiga namn så du måste prova jag vet några för mig jag gick på mdickiewickie typ in wrestlers riktiga namn i wrestling revolution 2d
Det här är det bästa spelet men tjejer och tjejer gör det inte eller många tjejer är där..
Jag slår alltid motståndarna men motståndarna vinner alltid. Jag har full hälsa men de är döda
Älskar spelet Jag är glad att jag kan spela det med min Bluetooth-kontroller trevlig fighting gör många rörelser jag kan göra men jag skulle älska en ny uppdatering med fler brottare att välja mellan och lägga till ett storyläge och kan du göra en del där vi kan välj den person vi slåss om och vilken match vi vill att det ska vara som skulle vara coolt. Bara att vänta på nästa uppdatering har varit 4 månader plz uppdatering.